woensdag 28 maart 2012

Het saaie stuk zit erop: Groningen bereikt!

Zoals voorspeld was het vandaag heerlijk weer, dus ik kon de kans niet laten lopen om nog een stukje te gaan wandelen. Gezien andere afspraken kon mijn moeder me niet én afzetten én ophalen, dus met twee auto's naar Groningen, mijn auto achter gelaten, samen in 1 auto terug naar Garnwerd en toen zat er niks anders op dan de etappe aflopen!

Het is niet mijn meest favoriete stuk (tenminste, dat hoop ik), veel lange, rechte stukken tussen de weilanden door. Wel lekker met het zonnetje, maar weinig te zien en weinig te horen. Ik ben dan ook best blij dat ik dit achter de rug heb en morgen de overstap naar Drenthe word gemaakt. Er zullen vast liefhebbers van de provincie Groningen zijn, maar ik ben daar niet één van. Ik was dan ook blij dat ik dit bord zag staan:

En met het bereiken van de binnenstad, staat de teller nu op 31 kilometer. Op naar de volgende 21!!!

Groetjes, Sigrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten