dinsdag 20 maart 2012

Het begin!

Een uitdaging, iets geks doen. Een prestatie neerzetten die ook nog eens leuk is om te doen. En als je dan wandelen in je beroep wilt opnemen en je houdt van de natuur, dan kom je al snel uit op het lopen van het Pieterpad. Bijna 500 kilometer, van Pieterburen naar Sint Pietersberg.

De eerste voorbereidingen zijn getroffen. Goede schoenen had ik al, heuptasje en informatieboekje zijn inmiddels aangeschaft. Morgen nog een goede thermosfles halen en een stappenteller. Mijn moeder is zo lief mij te ondersteunen: Zij zet me per etappe af en pikt me aan het eind ervan weer op. Géén gedoe met openbaar vervoer dus!

Het is even kijken wanneer ik precies ga beginnen met lopen, maar de voorpret is er niet minder om. En hier wil ik een 'dagboek' bij gaan houden van mijn wandeldagen. Op naar de eerste échte blog dus!

Groetjes, Sigrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten